کلیک نکنی پشیمونی

هرچی دلت بخواد

کلیک نکنی پشیمونی

هرچی دلت بخواد

اس ام اس بازار

انواع اس ام اس های سرکاری و جالب    

          

لطفا به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 

 

 

اس ام اس سرکاری SMS - *** اس ام اس سرکاری ***  

میدونی چطوری میشه یه خنگ رو گذاشت سر کار؟پایین رو بخون!
.
.
.
.
.
میدونی چطوری میشه یه خنگ رو سر کار نگه داشت؟ بالا رو بخون!


*** اس ام اس سرکاری ***  

خواستم اسمتو بذارم گل گفتم می پلاسی!
بذارم خورشید گفتم غروب می کنی!
بذارم ماه روزا تنها می مونم!
گذاشتم دماغ تا همیشه رو صورتم باشی!


*** اس ام اس سرکاری ***  

این سیب، بهترین سیب، شکل سیب، سر سیب، کار سیب، گذاشتن سیب، یه سیب، آدم سیب، الافه سیب.
حالا سیب هارو حذف کن. از اول بخونش!


*** اس ام اس سرکاری ***  

هر وقت پیشم نیستی دلم برات تنگ می شه!
هر وقت هم که پیشم هستی دلم برات تنگ می شه!
ای مردشورتو ببرن که بود و نبودت یکیه!


*** اس ام اس سرکاری ***  

اگه بپرسند بهترین، زیباترین، شجاع ترین، محبوب ترین، داناترین، عاقل ترین ادم کیه؟
انگشتمو به طرفت تو دراز می کنم و می گم این نمی تونه باشه!


*** اس ام اس سرکاری ***  

می دونی فرق من با توپ چیه؟
توپ رو باید شوت کرد تا گل بشه اما من خودم گلم!
حالا می دونی فرق تو با توپ چیه؟
توپ رو باید شوت کرد اما تو خودت شوتی!


*** اس ام اس سرکاری ***  

سن خودتو ضرب در 777 کن بعد دوباره در عدد 13 ضرب کن عدد جالبی بدست می آید!


*** اس ام اس سرکاری ***  

اگه فکر میکنی بی عرضه هستی؟
اگه فکر می کنی به درد هیچ کاری نمی خوری!
اگه فکر می کنی بی مصرف هستی!
به خدا درست فکر می کنی!


*** اس ام اس سرکاری ***  

این اس ام اس رو به 4 دلیل برات می فرستم:
1- دوستت دارم.
2- خیلی باحالی.
3- به یادتم.
4- ارزش زنگ زدن رو نداری!


*** اس ام اس سرکاری ***  

از خدا پول خواستم، بانک داد.
درخت خواستم، جنگل داد.
اتاق خواستم، خونه داد.
حالا میترسم ازش تو رو بخوام یه گله گوسفند بده!


*** اس ام اس سرکاری *** 

آرزوی 4 حیوان!
جوجه تیغی: نازش کنن!
پاندا: عکس رنگی بگیره!
گوسفند: جلوی وانت بشینه!
خر: نمی گم داغ دلت تازه نشه!


*** اس ام اس سرکاری ***

روزی تو را ز مستی تشبیه به ماه کردم!
لامپ 60 هم نبودی من اشتباه کردم!


*** اس ام اس سرکاری ***

خوابی؟ بیداری؟ اگه خوابی چرابیداری؟
پس بیداری؟
اگه بیداری چراخوابی؟پس خوابی برو راحت باش!
فقط میخواستم ببینم خوابی یا بیدار!
حالاخوابی یا بیدار!


*** اس ام اس سرکاری ***

عشق نمی پرسه اهل کجایی! فقط میگه توی قلب من زندگی کن!
عشق نمی پرسه چرا دور هستی! فقط میگه همیشه با من هستی!
عشق نمیگه دوستم داری؟ فقط میگه دوستت دارم!
.
.
.
.
.
عشق خیلی ... های دیگه هم می خوره که نباید باور کنی!


*** اس ام اس سرکاری ***

اسمت رو باغچه نوشتم، شکفت! روی درخت نوشتم، میوه داد. توی صحرا نوشتم، لاله زار شد! آخه عزیزم پشکل هم اسم شد!


*** اس ام اس سرکاری ***

اس-ام-اس مخصوص نیمه شب: سلام اس ام اس زدم بگم نماز یادت نره! 4 ساعت دیگه باید بیدار شی!


*** اس ام اس سرکاری ***

دوستت دارم. تو چی؟
خیلی میخوامت. تو چی؟
دوریت اذیتم میکنه. تو چی؟
بی تو میمیرم. تو چی ؟
.
.
.
.
.
من الکی گفتم. تو چی؟


*** اس ام اس سرکاری ***

الهی تو خورشید بشی من زمین که سالی یک بار من دور تو بگردم ولی تو سالی 365 بار دور من بگردی!


*** اس ام اس سرکاری ***

تازگیها توی شهرداری استخدام شدم! اگه دوست داری سر کوچه وایسا تا ببرمت.


*** اس ام اس سرکاری ***

فصل چیدن پشم گوسفندان است. زود بخواب فردا اول صف باشی!

 

............................................................................................................... 

چه کنم چرخ فلک کرده مرا از تو جدا.

.

..

.

من چه جورابی بپوشم که دهد بوی تو را

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پیش فروش بوسهای عید غدیر شروع شد برای ثبت نام لپتو بیار جلو

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مشترک گرامی  حرکت زشت شما  را  در حمام دیدیم . ....
.
.
.
هیچکس تنها نیست.  همراه اول

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اس ام اس مثله فاتحه میمونه

واسه هرکی میفرستیش روحش شاد میشه

 

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 

اس ام اس مخصوص حاجیان از حج برگشته:

گرچه داری لطف و احسان حاجی

اینقدر خودت به من نچسبان حاجی!

با ویروس آنفولانزای خوکی خود

اینقدر تن مرا ملرزان حاجی!!!

 منبع:آخ دندونم 

.......................................................................................... 

واستم برات گل بخرم , دیدم خودت گلی ی
.
.
.
.
.
.
.
.
.
گفتم واست کووود بخرم , بخوری قوی شی  ! ! !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نمی تونم بگم که تو دنیا فقط تورو دارم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

چون دیشـــب خرمون زائــــــید. . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

استخون

استخون

استخون

خواستم ببینم برای ۳ تا استخون چه طورى به طرف گوشیت می پرى؟!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 

*

*

*

گذشت اون زمان که این پایین سرکاری بود

الان زمان ، زمان ابراز محبته!!!

I Love You !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 

1-یکی دلش به صد دل بنده
۲-یکی صد دل به یک دل میبنده
۳-یکی یه دل به یه دل میبنده وتا آخر پایبنده
۴-یکی دل به هیچکی نمیبنده
۵-یکی نمیدونه دلش به کی بنده
۶-یکی هر بار به یکی دل میبنده
۷-یکی دل میبنده تا بخنده
۸-یکی هم مثه من دلش آکبند مونده به کی دل ببنده!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 

این اس ام اس رو می زنم به سلامتی همه خوبا


  که سخت مشغول شطرنج زندگی اند


 و نمی دونن ما مات رفاقتشون هستیم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 

با ZبوN  بیZبوNی  MیگM  دوSت  دارM...

باد معدتیم

 

فشار بیار هوا شیم رفیق

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
 

دوستت ندارم به اندازه اقیانوس، چون یه روز تموم می شه.

دوستت ندارم به اندازه خورشید، چون غروب می کنه.

دوستت دارم به اندازه روت که هیچوقت کم نمی شه!
.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
 
نمیتونم بگم که فقط تو رو دارم چون دیشب خرمون زایید !!!
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 

اس ام اس مثله فاتحه میمونه

واسه هرکی میفرستیش روحش شاد میشه

 

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 

اس ام اس مخصوص حاجیان از حج برگشته:

گرچه داری لطف و احسان حاجی

اینقدر خودت به من نچسبان حاجی!

با ویروس آنفولانزای خوکی خود

اینقدر تن مرا ملرزان حاجی!!!

 منبع:آخ دندونم

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 

امیدوارم با هر برگی که می افته ..یه دونه از غمهای تو کم بشه.

.

.

پاییزتیم 

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 

 

امیدوارم توپ خوشبختی سانترش همیشه روی قلبت باشه

و با شرایط بالا خوشبخت بشی . . . !

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 

دیروز به جرم بالا رفتن از قلبت دستگیر شدم !

بیا بهشون بگو ساکن قلبم دزد نیست !

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
 
اسب سفید قرار بود دخترک را ببرد تا شهر آرزوهایش . دخترک شنل توریش را پوشیده بود و آماده آماده بود . اسب سفید را هم زین کرده بودند. وقتی سوار شد مادرش گفت : " سکه رو که انداختم . راه می افته"

 

 

 
یک خانم از یک آقا هزار تا چیز می خواد اما یک آقا از بس آقاس از هزارتا خانم فقط یه چیز می خواد !!!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
 چاکرتیم سالار!

.
.
.

تو حوضی که ماهی نباشه قورباغه سالاره

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

..........................................................................................................

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
نظرات 1 + ارسال نظر
سارا شنبه 28 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 14:04 http://setareman.blogsky.com

سلام دوست خوبم.
شما کیلیک شدید. لطفا به ما هم سر بزنید. در ضمن

من و یک همکار دیگر برای این که آمار کیلیکهایمان در سایت تبلیغاتی ثبت نام شده جهت کسب درآمد چاره ای انیشیدیم تا آمار کیلیکمان در سایت تبلیغات را بالا ببریم برای این منظور برای اینکه سایت تبلیغات مربوطه این کار را تخلف حساب نکند و وبلاگمان را به لیست سیاه اضافه ننماید وبلاگی مجزا درست کردیم و نام و بلاگ اشخاصی را که قبول همکاری می نمایند را با کد در آنجا ثبت می کنیم. مثلا برای شما یک کد مثل 101 در نظر می گیریم و اگر شما تبلیغ مرا کیلیک کردی فقط 101 را بنویسید نه اینکه کیلیک انجام شد یا کیلیک شدی.
حالا اگر با نظرم موافق باشید برایم اطلاع دهید تا شما را جز اعضا گروه 40 نفری ثبت کنیم و روزی برایتان 40 کیلیک انجام شود مطمئنا این کار به نفع همه است .

40*100=4000
4000*30=12000
12000*12=144000
ببینید رقم بالایی به دست می آید منتظر نظرتان راجه به پیوستن به جمع ما را اعلام کنید تا برایتان کدی در سایت مربوطه درج کردد.
در ظمن بعدا آدرس سایت جدیدمان را برایتان پس از قبول ارسال می نماییم. موفق باشید.

با تشکر
سارا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد