کلیک نکنی پشیمونی

هرچی دلت بخواد

کلیک نکنی پشیمونی

هرچی دلت بخواد

اس ام اس های سرکاری

ادامه مطلب

از غضنفر می پرسند پتروس که بود؟ 

 می گه یه دهقان فداکار بود که وقتی گرگ به گوسفندانش حمله کرد، رفت زیر تانک و انگشتشو کرد تو چشم راننده قطار!

اس ام اس سرکاری,اس ام اس جدید

************************************************** 

اس ام اس سرکاری,اس ام اس جدید

یک نفر: هدف از جمع آوری ماهواره ها آزار و اذیت مردم نیست 

 بلکه هدف فروش قطعات آن و کمک به مردم ستم دیده ی غزه است

اس ام اس سرکاری,اس ام اس جدید

************************************************** 

اس ام اس سرکاری,اس ام اس جدید

سلام ، ببخشین مزاحم میشم 

میخواستم بدونم با این همه بیشرفت تکنولوژی چرا نوار غزه به سی دی تبدیل نشده

اس ام اس سرکاری,اس ام اس جدید

************************************************** 

اس ام اس سرکاری,اس ام اس جدید

سلام و درود بر شما بندگان پاک خدا که اگر شما هم حمام بروید ، یکی از  آنهائید

اس ام اس سرکاری,اس ام اس جدید

************************************************** 

اس ام اس سرکاری,اس ام اس جدید

آرزومند قطع برق شما در حین پخش سریال یوزارسیف....

با تشکر معبد آمون

اس ام اس سرکاری,اس ام اس جدید

************************************************** 

اس ام اس سرکاری,اس ام اس جدید

جوایز قرعه کشی بانک معتادان جوان :

۱۰۰۰دستگاه پیک نیک

۱۰۰کمک هزینه خرید منقل و بافور

۱۰هزینه سفر به زاهدان

و هزاران جایزه یک مثقالی

اس ام اس سرکاری,اس ام اس جدید

************************************************** 

اس ام اس سرکاری,اس ام اس جدید

اون دنیا خدا نمی پرسه مدل ماشینت چیه؟

می پرسه چند تا پیاده رو سوار کردی؟

...

...

قابل توجه خانمهایی که نمی دونن نیت پسر ها الهیه

اس ام اس سرکاری,اس ام اس جدید

************************************************** 

اس ام اس سرکاری,اس ام اس جدید

انواع مرد 


اروپایی = یه زن داره و یه دوست دختر . زنش رو بیشتر دوست داره. 


امریکایی = یه زن داره و یه دوست دختر . دوست دخترش رو بیشتر دوست داره. 


ایرانی = 4 تازن داره و 10 تا دوست دختر . ننه اش رو بیشتر دوست داره

اس ام اس سرکاری,اس ام اس جدید

************************************************** 

اس ام اس سرکاری,اس ام اس جدید

برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو...
برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو...
برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو...
برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو...
بسه... حالا برگرد...

نظرات 2 + ارسال نظر
باران جمعه 3 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:28 http://www.azamgoli.mihanblog.com

ســـــــــــــلام
وبلاگ جالب وزیبایی دارید
خوشحال میشم که قابل بدونید وسری هم به وبلاگ من بزنید

*** قدرت تفکر مثبت ***

اگه مایل به تبادل لینک هستد لطفا برام پیام بذارید
وبلاگ من هر روز آپدیت میشه
به امید موفقیت روز افزون شما در این زمینه
منتظرتون هستم

با سلام من هم خوشحال میشم که این اتفاق بیفته
فقط خواهش می کنم کمی در بهینه سازی وبلاگ به من کمک کنید
با تشکر

jalil جمعه 3 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:32 http://romnation.blogsky.com

سلام دست من
از وبلگت دیدن کردم وبلگ خوبی داری
اگه تمایل به تبادل لینک داری منو با عنوان بازهای توپ اضافه کن بعد به من خبر بده تا شما رو با هر عنوانی که دوست داری اضافه کنم
با تشکر

سلام
من نیز از تبادل لینک با شماخوشحال میشوم لطفا مرا در بهینه سازی وبلاگ یاری رسانید
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد