کلیک نکنی پشیمونی

هرچی دلت بخواد

کلیک نکنی پشیمونی

هرچی دلت بخواد

اس ام اس عاشقانه

 ادامه مطلب مراجعه نمایید 

 
پیامک های عاشقانه,اس ام اس عاشقانه
برای رسیدن به اقیانوس باید جرات دل کندن از ساحل را داشت .
پیامک های عاشقانه,اس ام اس عاشقانه
زندگی کن و لبخند بزن به خاطر آنهایی که با لبخندت زندگی می کنند و از نفست آرام می گیرند و به امیدت زنده هستند !
پیامک های عاشقانه,اس ام اس عاشقانه
 
خدایم ای خدایم ای خدایم ، صدایت میکنم بشنو صدایم ، صدای خسته و تنهاترینم ، که زیر موج نامهربانان شکستم .
پیامک های عاشقانه,اس ام اس عاشقانه 
ای کاش امتداد لحظه ها تکرار همیشه با تو بودن بود ، تقدیم به تو که نمی دانم در خاطرت می مانم یا برایت خاطره می شوم .
پیامک های عاشقانه,اس ام اس عاشقانه
 
اینجا آسمان ابریست ، آنجا را نمی دانم ، اینجا شده پاییز ، آنجا را نمی دانم ، اینجا دلی تنگ است ، آنجا را نمی دانم .
پیامک های عاشقانه,اس ام اس عاشقانه
 
میان دو دست تمنای من روییدی ، در من تراویدی ، آهنگ تاریک اندامت را شنیدم ، نه صدایم نه روشنی ، طنین تنهایی تو هستم ، طنین تاریکی تو .
 پیامک های عاشقانه,اس ام اس عاشقانه
بی نگاه عشق مجنون لیلی نداشت ، بی مقدس مریمی دنیا مسیحایی نداشت ، بی تو ای شوق غزل آلوده ی شب های من ، لحظه ای حتی دلم با من هم آوایی نداشت .
 پیامک های عاشقانه,اس ام اس عاشقانه
در این شب ها چه خاموشم ، بیاد تو هم آغوشم ، به من گفتی وفا دارم ، چه شد کردی فراموشم .
 پیامک های عاشقانه,اس ام اس عاشقانه
 
میدونی سخت ترین لحظه تو زندگی آدم چیه ؟ اینکه واسه کسی که دوستش داری یه تجربه باشی !
پیامک های عاشقانه,اس ام اس عاشقانه

دل آدما به اندازه حرفاشون بزرگ نیست ولی حرفی که از ته دل باشه میتونه آدم بزرگی بسازه !
 
 پیامک های عاشقانه,اس ام اس عاشقانه
کوه چون سنگ بود تنها شد یا چون تنها بود سنگ شد ! من که نه سنگ بودم نه کوه ، من چرا تنها شدم ؟
 پیامک های عاشقانه,اس ام اس عاشقانه
اتل متل ستاره ، گلم دوسم نداره ، نه اس ام اس نه یک زنگ ، دلم شده تنگه تنگ ، اتل متل یه خورشید ، کی از دلت منو چید ؟ این همه دوری از من ، کی این روزو میدید ؟
 پیامک های عاشقانه,اس ام اس عاشقانه
دردا ! دلم گرفته از روزگار امشب ، دیگر نمانده در دل صبر و قرار امشب ، آه ! آه ای آسمان ساکت ببین دیده ترم را ، دارم بسی شکایت از کردگار امشب .
 پیامک های عاشقانه,اس ام اس عاشقانه
تا که پرسیدم ز منطق عشق چیست ؟ در جوابم این چنین گفت و گریست : لیلی و مجنون همه افسانه اند ، عشق تفسیری ز زهرا و علی ست .
 پیامک های عاشقانه,اس ام اس عاشقانه
نمی دانم پس از مرگم که آید بر مزار من ، که بنشیند به سوگ من سیاه چشمی سیاه بر تن کند یا نه ، تو را سوگند به جان دلبرت سوگند مرا هم یاد کن آن شب که من در زیر خاک سرد تنهایم .
پیامک های عاشقانه,اس ا
پیامک های عاشقانه,اس ام اس عاشقانه
نظرات 1 + ارسال نظر
میترا نصیری پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 17:52 http://iceheart3.blogspot.com/


سلام وبلاگ قشنگی و پر محتوی داری به وبلاگ منم سری بزن تا با هم بیشتر همکاری کنیم ، مطمئن باش بدون هیچ هزینه و وقت ، اصلآ بدون کلیک روی تبلیغات و عضو شدن تو سایتهای مختلف می تونید درآمد داشته باشی مهم اینکه هر وقت که تو اینترنت بری حالا هرکاری داشته باشی دانلود کردن یا وبلاگ update کردن و غیره برات درآمد حساب می شه چیزی واقعا از دست نمی دی حتی اگه وقتی براش نذاری هر 5 ماه $20 می گیری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد